عمل دوم یا رویژن

عمل دوم یا ریویژن

در رابطه با عمل دوم یا ریویژن می توان مطالب متنوعی را مطرح کرد ولی چند نکته عملی در این مقاله برای آشنایی بیشتر متقاضیان ذکر شده است .

  • تصمیم گیری انجام عمل دوم برای بیمار خیلی مشکل است هم به دلیل خاطره عمل جراحی بینی ناموفق قبلی وهم به دلیل ابهام در میزان رفع اشکالات فعلی  ونیز فرم بینی جدید
  • به دلایلی که مقداری با آن آشنا خواهید شد عمل رینو پلاستی  و به ویژه عمل دوم آن را نزد جراح بینی ای انجام دهید تا علاوه بر داشتن همه شرایط (مثل تجربه ،مهارت ،سابقه موفق و…) حتماً اعتماد و اطمینان شما به وی جلب شده باشد ودر حقیقت  قبل از انجام عمل از نتیجه راضی شده باشید و جراح متخصص و کار وی به صورت همه جانبه به دل شما بنشیند ، چون که  نتایج عمل دوم در هر فرد متفاوت است ، چرا که آناتومی اعم از پوست ،غضروف، استخوان  و فرم بینی با شرایط عادی متفاوت بوده و  برای هر بیمار متفاوت و منحصر به خود وی می باشد و جراح بینی به ازای هر بیمار با بینی جدیدی مواجه می شود که همه شرایط آن متفاوت است و ابتکار عمل ، تجربه و مهارت  بالایی  می طلبد.
  • مهمترین وشاید آخرین انتظار شما از عمل دوم رفع عیب باشد ، ازجمله رفع مشکل تنفسی و بر طرف کردن اشکالات ظاهری ، تغییر فرم در صورت امکان انجام شود، به عبارت دیگر رفع عیب نباید فدای تغییر فرم بینی شود.

عمل دوم یا ریویژن

نکات عمل دوم یا ریویژن

  • قاعدتا می بایست مدت یک سال از عمل بینی قبلی گذشته باشد.
  • ورم عمل دوم دیر تر می خوابد و مراقبت ها ضروری تر است.
  • جراحی عمل دوم مشکل تر از عمل اول بینی است . باز کردن پوست سخت تر و نیز خونرسانی آن مشکل تر است واحتمال  پیدا شدن عوارض بیشتر است .قسمت های مختلف بینی دست خورده و تا حدی نا قص است و جراح بینی باید با ابتکار عمل خود و با ذوق و حوصله ترمیم نماید ، شاید شبیه آثار قدیمی که مصالح جا نشین داند .
  • جراح ینی ای که عمل دوم انجام می دهد باید نه تنها با تجربه و مهارت بوده و به درجاتی اهل ریسک باشد ، بلکه ابتکار عمل و ذوق و علاقه نیاز جدی است.

اگر از نتیجه عمل بینی اولیه  راضی نیستید و نمی توانید با آن کنار بیاید و فکر آن از سرتان خارج نمی شود خود را راضی کنید که فقط برای یک بار دیگر به دست جراح زیبایی و ترمیمی بینی منتخب خود بسپارید.

دکتر احمد خاص احمدی
جراح و متخصص گوش و گلو و بینی
جراح سر و گردن – جراح زیبایی و ترمیمی بینی

106 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.