روش عمل بینی

روش عمل بینی

روش عمل بینی : برای عمل بینی تکنیک های بسیاری مانند گرافت ، استوئوتومی ، تامپون و غیره دارد ولی برای انجام جراحی بینی تنها دو روش وجود دارد :

جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته

اغلب جراحی های بینی یا رینوپلاستی ها به روش باز انجام می شوند زیرا جراحان بینی معتقد هستند در این روش احتمال بروز خطا کم تر است .

دلیل عدم بروز خطا یا کاهش خطا در جراحی بینی باز برداشته شدن پوست از ساختار بینی و دیدی مستقیم جراح بینی به  تیغه بینی است .

در رینوپلاستی باز برشی بر روی ستون بین دو پره بینی که کلوملا نام دارد زده می شود و پوست از ساختار بینی جدا می شود .

در روش جراحی بینی بسته هیچ گونه برشی بر روی بینی زده نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی هستند به همین دلیل پوست از جدا نمی شود و جراح بینی دید مستقیمی به ساختار بینی ندارد .

روش عمل بینی

مراحل جراحی بینی در اتاق عمل

در ابتدا بیمار بیهوش می شود و پس از بیهوشی بیمار ، جراح زیبایی بینی کار خود را آغاز می کند.

بیهوشی بیمار توسط متخصص بیهوشی انجام می شود و در طی انجام عمل بینی متخصص بیهوشی نیز در اتاق جراحی حضور دارد تا مشکلی پیش نیاید .

پس از اعمال تغییرات توسط جراح متخصص بینی ، اسپلینت بینی بر روی بینی گذاشته می شود تا زمانی که غضروف ها و استخوان های بینی به استحکام برسند.

پس از گذاشتن اسپیلینت ، بیمار به اتاق ریکاوری منتقل می شود تا حال عمومی او چک شود و هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد .

پس از چک کردن وضعیت عمومی و جسمی بیمار ، او را به بخش منتقل می کنند و پس از گذشت چند ساعت مرخص می شود .

روش عمل بینی گوشتی و روش عمل بینی استخوانی

افرادی که بینی استخوانی یا بینی گوشتی دارند باید به خوبی بدانند که نتیجه جراحی بینی به نوع بینی نیز مرتبط است بنابراین نتیجه رینوپلاستی برای جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی یکسان نمی شود .

جراحی بینی استخوانی برای انجام فرم بینی فانتزی بهتر است و زیرا بینی پوست نازک داری دارد و تغییرات را به خوبی نشان می دهد.

جراحی بینی گوشتی نیز به علت اینکه دارای پوست زیاد و استخوان کمی است برای فرم بینی طبیعی مناسب تر است .

برای انتخاب مدل بینی حتماً با جراح بینی مشورت کنید زیرا با توجه به سابقه ای که در جراحی زیبایی بینی دارد مناسب ترین فرم بینی را با توجه به ساختار چهره شما پیشنهاد می دهد.

دکتر احمد خاص احمدی

جراح و متخصص گوش و گلو و بینی

جراح سر و گردنجراح زیبایی و ترمیمی بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.