جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی از رایج ترین جراحی های زیبایی در حال حاضر است ، جراحی زیبایی بینی برای تغییرشکل و رفع مشکلات بینی مانند  برداشتن قوز بینی ، کوچک کردن بینی ، جراحی انحراف بینی، پولیپ بینی و غیره انجام می شود.

بعد از اصلاح فرم استخوان بینی ، پوست بینی بر روی ساختار جدید بینی گذاشته می شود و در نهایت آتل در بیرون بینی تا زمانی که بینی به تثبیت فرم جدید برسد گذاشته می شود.

عمل جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی پوست ضخیم تری دارند و استخوان و غضروف های کمی دارند و با توجه به پوست ضخیمی که دارند ، تغییرات بینی را به خوبی نشان نمی دهند و برای بینی های طبیعی مناسب تر هستند.

بینی های گوشتی زمان بیشتری برای نشان دادن نتیجه عمل جراحی بینی نیاز دارند.

جراحی بینی استخوانی

در بینی های استخوانی به علت اینکه استخوان و غضروف بیشتری دارد برای انجام جراحی زیبایی بینی مناسب تر است و با توجه به اینکه پوست نازک است ، بعد از جراحی بینی و قرار دادن پوست بر روی ساختار بینی ، تغییرات صورت گرفته بر روی استخوان بینی را به خوبی نشان می دهد.

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی با لیزر

این جمله صرفاٌ برای تبلیغات است و به علت اینکه در جراحی زیبایی بینی استخوان تراشیده می شود یا از گرافت ها استفاده می شود و بافت های زیادی درگیر هستند لیزر قابلیت انجام اینگونه کارها را در حال حاضر ندارد و نمی تواند بر روی چند بافت به طور همزمان کنترل داشته باشد.

7 روز بعد از عمل بینی  ، آتل و باندپیچی از روی بینی برداشته می شود ولی بیمارباید تا چند هفته از انجام فعالیت های سنگین خودداری کند.

در هفته اول کبودی و ورم طبیعی است و برای بهبود سریع تر می توان از کمپرس یخ استفاده کرد.

برای مشاهده نمونه کارهای دکتراحمد خاص احمدی، به گالری تصاویر در سایت و صفحه اینستاگرام دکتر خاص احمدی مراجعه فرمایید.

جراحی زیبایی بینی

جراح زیبایی بینی

متقاضیان جراحی زیبایی بینی به دنبال بهترین جراح زیبایی بینی هستند زیرا به خوبی می دانند که فرم بینی ارتباط مستقیمی با افزایش زیبایی چهره دارد .

برای اینکه نتیجه ایده آلی از جراحی زیبایی بینی کسب کنید باید یک جراح بینی ماهر را انتخاب کنید.

برخی از افراد به دلیل انتخاب اشتباه جراح بینی پس از جراحی بینی یا رینوپلاستی دچار نارضایتی از فرم بینی می شوند و همین امر آنها باعث می شود تا برای جراحی مجدد بینی خود را آماده سازند.

برای اینکه مجبور به انجام جراحی بینی مجدد یا جراحی ترمیمی بینی نشوید حتماً یک جراح زیبایی بینی خوب را انتخاب کنید.

جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی های مرتبط با بینی بستگی به مبلغی دارد که جراح بینی به عنوان دستمزد دریافت می کند.

برای جراحی بینی هزینه های متفاوتی وجود دارد و علت تفاوت هزینه ها مشکل بینی و دستمزد جراح بینی است .

هر چه میزان پیچیدگی مشکل بینی بیشتر باشد هزینه دریافتی جراح بین ینیز بیشتر است به همین دلیل بهترین روش برای تعیین هزینه مراجعه حضوری به مطب جراح بینی است .

البته با ارسال عکس برای جراح بینی می توانید از هزینه حدودی مطلع شوید ولی هزینه دقیق تنها پس از معاینه حضوری اعلام می شود .

دکتر احمد خاص احمدی
جراح و متخصص گوش و گلو و بینی
جراح سر و گردن – جراح زیبایی و ترمیمی بینی

120 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.