جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی از جمله مدل های پرطرفدار جراحی زیبایی بینی در میان بانوان می باشد، این نوع مدل بینی بر روی بینی های استخوانی نتیجه بهتر و ایده آل تری دارد.

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد.

برخی از افراد در هنگام انتخاب مدل بینی این سوال در ذهن شان ایجاد می شود که بینی فانتزی چه شکلی می باشد و چه ویژگی هایی دارد.

 

جراحی بینی فانتزی

 

ویژگی های بینی فانتزی

  • تیغه بینی در این نوع مدل بسیار نازک می باشد.
  • سوراخ های بینی کوچک است.
  • بینی قوس متناسبی داشته و نوک آن سربالا می باشد.

جراحی بینی فانتزی چگونه انجام می شود؟

بیمار پس از مراجعه به بهترین جراح بینی فانتزی ، انتظارات خود را از جراحی بینی فانتزی به جراح بینی می گوید و پس از انجام آزمایشات برای جراحی زیبایی بینی آماده می شود.

در روز جراحی بینی ، جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی و اعمال تغییرات بر روی آن پوست را در ناحیه برش خورده بخیه می زند.

فرد نگران باقی ماندن جای بخیه نباشد چرا که به مرور زمان بهبود از بین می رود.

جراحی بینی فانتزی

بهترین کاندیدهای جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی مشخصاتی دارد که به راحتی می توان آن را تشخیص داد به همین دلیل است که اکثریت آقایان تمایلی به انجام رینوپلاستی فانتزی ندارد زیرا ترجیح می دهند مشخص نباشد که بینی عمل شده است .

بهترین کاندیدهای جراحی بینی فانتزی افرادی هستند که بینی استخوانی دارند و با توجه به عدم تمایل آقایان به جراحی بینی فانتزی می توان گفت که بهترین کاندید ها بانوانی هستند که بینی استخوانی دارند .

همانطور که گفته شد بینی استخوانی دارای غضروف و استخوان بیشتری است به همین دلیل جراح بینی به راحتی می تواند بینی را شکل دهد و با تراشیدن غضروف بینی ، فرم فانتزی را بر روی ساختار بینی اعمال نماید.

همچنین به دلیل پوست نازک بینی استخوانی بعد از اتمام جراحی بینی و قرار دادن پوست بر روی بینی به خوبی می توان تغییرات را مشاهده کرد و تمام ظرافت های بینی به خوبی مشاهده می شود.

بنابراین تمامی افرادی که بینی استخوانی دارند کاندیدهای مناسبی برای جراحی بینی فانتزی هستند ولی به علت سلیقه شخصی افراد ، به طور معمول بانوان جراحی بینی فانتزی انجام می دهند.

هرچند که با توجه به ظرافت چهره بانوان ، فرم بینی فانتزی یا عروسکی برای آن ها مناسب تر است .

جراحی بینی فانتزی

بینی نیمه فانتزی چیست ؟

بینی نیمه فانتزی به بینی گفته می شود که میزان قوس کمتری نسبت به بینی فانتزی و قوس بیشتری نسبت به مدل بینی طبیعی داشته باشد.

تفاوت جراحی بینی طبیعی با جراحی بینی فانتزی در چیست؟

مهم ترین تفاوت جراحی بینی طبیعی با جراحی بینی عروسکی یا فانتزی در زاویه بینی نوک بینی و لب می باشد که در جراحی بینی فانتزی این زاویه تقریباً 105 درجه بوده و در جراحی بینی طبیعی تقریباً 90 درجه است.

هزینه جراحی بینی فانتزی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی بینی فانتزی با توجه به دستمزد جراح بینی ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه بیمارستان و پرسنل آن ، هزینه آزمایشات و عکسبرداری و غیره تعیین می شود.

 

دکتر احمد خاص احمدی
جراح و متخصص گوش و گلو و بینی
جراح سر و گردن – جراح زیبایی و ترمیمی بینی

3 دیدگاه ها

  • Jordana, 4 تیر, 1398 @ 4:30 ب.ظ پاسخ

    Hi, very nice website, cheers!
    ——————————————————
    Need cheap and reliable hosting? Our shared plans start at $10 for an year and VPS plans for $6/Mo.
    ——————————————————
    Check here: https://www.good-webhosting.com/

  • Michaelneork, 19 مهر, 1399 @ 11:00 ب.ظ پاسخ

    Kanpur, known in the British period as Cawnpore, is an Indian metropolis in the state of Uttar Pradesh. The greater metropolis is divided into two districts: the urban district of Kanpur Nagar and the rural district of Kanpur Dehat, with the city in the urban district, along with some other townships.

    http://www.keywordspay.com/site/convertost.net – Kanpur

  • Michaelneork, 26 خرداد, 1400 @ 8:00 ق.ظ پاسخ

    Surat is a large city beside the Tapi River in the west Indian state of Gujarat. Once known for silk weaving, Surat remains a commercial center for textiles, and the New Textile Market area is lined with fabric shops. Overlooking the river, Surat Castle was built in the 1500s to defend the city against Portuguese colonists. Nearby, the Dutch, Armenian and English cemeteries contain elaborate colonial-era tombs.

    https://site-stats.org/convert-ost.org/ – Surat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.