جراحی انحراف بینی

جراحی انحراف بینی

جراحی انحراف بینی : در خیلی از موارد انحراف بینی با کجی بینی اشتباه گرفته می شود ، تفاوت اصلی کجی بینی با انحراف بینی در این است که انحراف بیني عملی درمانی است .

زیرا تیغه وسط بینی کج است و برخی مواقع باعث مسدود شدن سوراخ های بینی می شود ، ولی کجي بیني عملی زیبایی است و مشکلی برای سوراخ های بینی ایجاد نمی کند و فقط ظاهر بینی کج به نظر می رسد.

سن مناسب برای انجام جراحی انحراف بینی

اگر انحراف بینی از بدو تولد وجود داشته باشد توصیه می شود تا اتمام دوره بلوغ برای رفع آن صبر کرد ، ولی اگر بینی بر اثر سانحه در بزرگسالی یا جوانی دچار انحراف شده است و باعث بروز مشکلات تنفسی شده است ، توصیه می شود در اسرع وقت جراحي انحراف بیني را انجام دهید.

جراحی انحراف بینی

حالت های انحراف بینی

حالت اول : تیغه وسط بینی کج باشد و باعث بسته شدن یک سوراخ بینی یا هر دو سوراخ بینی شده باشد.

حالت دوم : گاهی نیز کج بودن تیغه وسط بینی در راستای کل ساختار بینی است و باعث کج شدن فرم بینی می شود در این سوراخ های بینی مسدود نمی شوند به همین دلیل هم جراحی زیبایی بینی و هم جراحی انحراف بیني انجام می شود.

حالت سوم : هم فرم بینی ، هم تیغه وسط بینی کج است و یکی از سوراخ های بینی یا هر دو سوراخ بینی بسته شده است و نیاز به انجام جراحی زیبایی بینی و جراحي انحراف بینی می باشد.

جراحی انحراف بینی

اهمیت انتخاب جراح بینی

انحراف بینی در اغلب موارد باعث می شود تا بیمار دچار بیماری های چون تنگی نفس شود به همین دلیل باید جراح بینی ماهری را انتخاب کنید تا پس از انجام جراحی انحراف بینی دچار هیچ گونه مشکلی نشوید .

همچنین انحراف بینی علاوه بر عملکرد بینی ، فرم بینی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل مهم است که جراح بینی به معیارهای زیبایی نیز شناخت داشته باشد .

اغلب عوارضی که از جراحی بینی شنیده می شود بروز مشکلات تنفسی و نارضایتی از فرم بین یاست .

حال تصور کنید فرد قصد دارد جراحی بینی انجام دهد تا عملکرد بینی و فرم بینی به طور همزمان بهبود یابد .

در چنین شرایطی نیاز است تا جراح بینی بسیار ماهر باشد .

اگر جراح بینی به تکنیک های جراحی بینی تسلط کامل داشته باشد و بداند در چه موقعیتی از چه روشی باید استفاده کند هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد و پس از انجام جراحی انحراف بینی یا سپتوپلاستی ، بینی دیگر هیچ گونه مشکلی در عملکرد و ظاهر نخواهد داشت.

جراحی انحراف بینی

هزینه جراحی انحراف بینی

جراحي انحراف بیني به تنهایی عمل زیبایی محسوب نمی شود و برای درمان است به همین دلیل بیمه به آن تعلق می گیرد ، البته مهم است که حالت انحراف بینی جرو کدام یک از حالت های گفته شده باشد زیرا فقط به حالت اول بیمه تعلق می گیرد و در حالت های دیگر چون عمل زیبایی بینی نیز انجام می شود بیمه هزینه آن را قبول نمی کند.

تشخیص اینکه انحراف بینی فقط با جراحی انحراف بینی رفع می شود یا نیاز به جراحی بینی نیز دارد بعد از معاینه توسط جراح بینی مشخص می شود و بعد از معاینه می توانید هزینه دقیق را جویا شوید.

به طور معمول جراحی انحراف بینی هزینه بیشتری از جراحی بینی اولیه دارد البته تعیین هزینه کاملاً مرتبط با دستمزد جراح بینی است و همانطور که گفته شد هزینه دقیق پس از معاینه گفته می شود .

برای مشاهده بینی های جراحی شده توسط دکتر احمد خاص احمدی ، بهترین جراح بینی ، به اینستاگرام و گالری تصاویر در سایت ایشان مراجعه فرمایید.

دکتر احمد خاص احمدی
جراح و متخصص گوش و گلو و بینی
جراح سر و گردن – جراح زیبایی و ترمیمی بینی

2 دیدگاه ها

  • Honesty, 4 تیر, 1398 @ 4:32 ب.ظ پاسخ

    Hi, very nice website, cheers!
    ——————————————————
    Need cheap and reliable hosting? Our shared plans start at $10 for an year and VPS plans for $6/Mo.
    ——————————————————
    Check here: https://www.good-webhosting.com/

  • live sez, 23 شهریور, 1400 @ 9:15 ق.ظ پاسخ

    Extremely useful information thank you.

    https://bit.ly/3949DaV

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.